ПРЕДСТАВНИКИ ТОРЧИНСЬКОЇ ГРОМАДИ ВЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПРАКТИЧНІЙ СЕСІЇ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ОМС

Дата: 30.05.2023 16:22
Кількість переглядів: 290

Фото без опису

30 травня 2023 р. у м.Володимирі відбулася практична сесія на тему: «Проблемні питання ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв, що містять службову інформацію».

🎯Захід вузькоспеціалізований для представників місцевого самоврядування, а саме профільних заступників міських, селищних та сільських голів, фахівців з питань документального забезпечення та контролю, та інших профільних спеціалістів органів місцевого самоврядування Волинської області.

👤Модератори заходу:

✔️ Mariana Kononchuk, кандидат політичних наук, виконавча директорка Волинського РВ Асоціації міст України;

✔️ Ірина Пикалюк, виконавча директорка Агенції регіонального розвитку Прибужжя.

🎤Спікери заходу:

📍Інна Валеріївна Савчук, головний спеціаліст загального відділу Волинської обласної державної адміністрації;

📍Раїса Василівна Антонюк, начальник відділу документального забезпечення та контролю виконавчого комітету Володимирської міської ради;

📍Галина Миколаївна Шадура, начальник архівного відділу виконавчого комітету Володимирської міської ради;

📍Володимир Анатолійович Атаманчук, начальник відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій Володимирської міської ради.

Вивчали:

1️⃣ Нормативно-правову регламентацію роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять службову інформацію.

2️⃣ Питання присвоєння документу грифа «Для службового користування». Перелік відомостей, що становлять службову інформацію.

3️⃣ Практичні особливості реєстрації вхідних та вихідних супровідних листів та додатків до них.

4️⃣ Дотримання правил користування документами з грифом «Для службового користування» в роботі місцевої ради.

5️⃣ Процедуру підготовки справ до передачі на архівне зберігання та знищення. Забезпечення збереженості документів та проведення перевірки їх наявності.

6️⃣ Організацію роботи з документам ДСК з літерою «М».

7️⃣ Зміни та обмеження у роботі з документами з грифом «Для службового користування» в умовах воєнного стану.

8️⃣ Ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію.

♻️А також обмінювались досвідом та дискутували щодо питань порядку денного.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь