ЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території земельної ділянки (кадастровий номер: 0722855400:01:001:0767) для будівництва очисних споруд у смт. Торчин Торчинської селищної ради Луцького району Волинської

Дата: 07.05.2020 21:38
Кількість переглядів: 8033

ЗАЯВА 

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території земельної ділянки (кадастровий номер: 0722855400:01:001:0767) для будівництва очисних споруд у смт. Торчин  Торчинської селищної ради Луцького  району Волинської області.

1. Замовник

ВУЖКГ смт. Торчин.

45612, Волинська обл., Луцький р-н, смт. Торчин, вул. Незалежності, 49.

2. Вид та основні цілі документу державного планування (ДДП) та його зв'язок з іншими ДДП

Містобудівна документація. Детальний план території земельної ділянки (кадастровий номер: 0722855400:01:001:0767) для будівництва очисних споруд у смт. Торчин Торчинської селищної ради Луцького  району Волинської області розроблено відповідно до рішення Торчинської селищної ради від 10.04.2020р. № 48/5 «Про дозвіл на розробку детального плану території».

Основною ціллю розроблення документації з просторового планування на місцевому рівні є відображення поточного стану соціального та економічного розвитку у смт. Торчин Торчинської селищної ради Луцького  району Волинської області.

При розробці проекту були враховані такі матеріали:

- Схема планування території Торчинської селищної ради розроблена Волинською філією «Волиньагропроект» у 2007 році;

- Генеральний план смт. Торчин Луцького району  Волинської області розроблений Лвівською філією «ДІПРОМІСТ» у 1970 році.

При розробці проекту використовувалися наступні документи:

- Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності»;  

- Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища»;

- Закон України «Про оцінку впливу на довкілля»; 

- Закон України «Про стратегічну екологічну оцінку»;

- Земельний кодекс України;

- Водний кодекс України;

- ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території»; 

- ДБН Б.2.2- 12:2019 «Планування і забудова територій». Київ, 2019р.; 

- ДБН В.2.3-15:2007 «Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів»;                               

- ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія»;

- ДБН В.2.2-40:2018  «Інклюзивність будівель і споруд »; 

- ДБН Б.2.2-5:2-11 «Благоустрій територій»; 

- ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»;

- ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів»;              - ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів».

3. Якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів) .    

Об’єкт планової діяльності відноситься до видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно ст. 3 п. 3 ч. 13 (господарська діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти) Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Вибір майданчика будівництва проведено з урахуванням розглянутих варіантів можливого розміщення очисних споруд і техніко-економічних міркувань з урахуванням найбільш економічного використання земель, а також соціально-економічного розвитку громади.

Детальний план території розміщення локальних очисних споруд розроблений з урахуванням прогресивних технологій, ефективного використання територій, чіткого функціонального зонування, транспортних та пішохідних потоків.

Проектом детального плану території земельної ділянки в смт. Торчин, Луцького району Волинської області передбачається будівництво локальних очисних споруд в межах населеного пункту

4. Ймовірні наслідки:

а) для довкілля:

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря;

- водні ресурси;

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);

- кліматичні фактори;

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території на здоров’я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом:

Ділянка, що розглядається, не відноситься до земель що мають природоохоронний статус. Територія ДПТ також не межує з територіями, що мають природоохоронний статус. Розміщення об’єктів проектування на вказаній території не пошкодять існуючого ландшафту, так як будуть витримані всі вимоги нормативних документів, пов’язаних з плануванням та забудовою населених пунктів;

в) транскордонні наслідки, у тому числі для здоров’я населення:

Транскордонний вплив відсутній.

5. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо ДДП не буде затверджено

Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності.

Вибір майданчика будівництва проведено з урахуванням варіантів можливого розміщення локальних очисних споруд та техніко-економічних міркувань з урахуванням найбільш економного використання земель, а також соціально-економічного розвитку населеного пункту.

Також розглянуто альтернативні варіанти щодо технічного та технологічного забезпечення об’єкту будівництва та територіального розміщення об’єкту планової діяльності.

У разі незатвердження документа державного планування, а саме детального плану території земельної ділянки (кадастровий номер: 0722855400:01:001:0767) для будівництва очисних споруд у смт. Торчин Торчинської селищної ради Луцького  району Волинської області та відмова від реалізації будівництва об’єкту, що проектується, призведе до неможливості розвитку економіки населеного пункту. Цей сценарій може розумітися, як продовження поточних (найчастіше несприятливих) тенденцій щодо стану довкілля. За даним варіантом подальший стабільний розвиток смт. Торчин є, очевидно, проблематичним і ця альтернатива веде до погіршення екологічної ситуації та неефективного використання водних ресурсів.

6. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час СЕО

Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планової діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища, а також оцінити вплив на навколишнє середовище в період будівництва та функціонування очисних споруд, дати прогноз впливу на оточуюче середовище, виходячи із особливостей планової діяльності з урахуванням природних, соціальних та техногенних умов.

В ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного та стабільного соціально-економічного розвитку населеного пункту та підвищення якості життя населення.     

7. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання ДДП

Зважаючи на державну політику в галузі енергозбереження, забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, при будівництві об`єкту доцільно максимально повно використовувати сучасні високоефективні екоенергозберігаючі технології та матеріали, інженерне обладнання з високим коефіцієнтом корисної дії, тощо.

Заходи спрямовані на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення значного негативного впливу на навколишнє середовище:

- ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.; 

- планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон, озеленення території та ін.; 

- охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.  

8. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України  «Про стратегічну екологічну оцінку».

9. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються у письмовій формі до Торчинської селищної ради (45612, Волинська обл.,          Луцький р-н, смт Торчин, вул. Незалежності, буд. 103. Тел.: (0332) 79 13 09,                            email: tortchun@gmail.com) у строк, що не перевищує 15 днів з дня оприлюднення цієї заяви.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь