Виробниче управління житлово-комунального господарства смт Торчин повідомляє про намір встановлення нових тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів

Дата: 14.03.2024 16:13
Кількість переглядів: 152

Фото без опису

Шановні споживачі!

Виробниче управління житлово-комунального господарства смт Торчин повідомляє про намір встановлення нових тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів

Законами України «Про житлово-комунальні послуги», «Про ціни і ціноутворення», «Про Державне регулювання у сфері комунальних послуг», Постановою Кабінету Міністрів України  №1031 від 26 вересня 2023 року «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів»  для суб’єктів господарювання, передбачено встановлення економічно обґрунтованих тарифів на комунальні послуги на рівні, що буде покривати всі витрати в собівартості цих послуг. Встановлення тарифів на житлово-комунальні послуги нижче розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво, згідно з діючим законодавством, не допускається.

На сьогоднішній час Виробниче управління житлово-комунального господарства смт. Торчин користується тарифами на вивезення твердих побутових відходів, затвердженими рішенням Виконавчого комітету Торчинської селищної ради №44 від 25.06.2019 року.

Метою зміни тарифів є приведення діючих тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів до економічно обґрунтованого рівня. Основними чинниками, що вплинули на ріст собівартості послуги з вивезення твердих побутових відходів є значне зростання основних складових тарифу, зокрема, розміру мінімальної заробітної плати та вартості паливно-мастильних матеріалів, вартості захоронення твердих побутових відходів на полігоні ТПВ. Попередній тариф розраховано з урахуванням того, що для вивозу сміття з контейнерів заключено договір з Луцьким спеціальним комунальним транспортним підприємством «Луцькспецкомунтранс» і вартість цих послуг є основною складовою тарифу.

Загалом плановий тариф на 2024 рік на послуги з вивезення твердих побутових відходів в порівнянні до діючого тарифу 2019 року збільшиться на 55,43% юридичних осіб та на 38,76% для фізичних осіб.

 

 

Розрахунок тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів

ВУЖКГ смт.Торчин

(тариф на послуги з захоронення твердих побутових відходів  розрахований відповідно до Постанови  Кабінету Міністрів України №1031 від 26 вересня 2023 року «Про затвердження Порядку формування середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами, а також тарифів на збирання, перевезення, відновлення та видалення побутових відходів»)

 

№ п/п

Стаття витрат

Факт 2023 рік

 

План 2024 рік

 

Всього

На одиницю послуги, грн

Всього

На одиницю послуги (для юридичних осіб), грн

Всього

На одиницю послуги (для фізичних осіб), грн

1.

Обсяги реалізації (м3) – всього

6883,00

-

6883,00

-

6883,00

-

2

Планова виробнича собівартість

686 558,47

99,75

717 601,20

104,26

717 601,20

104,26

2.1

Прямі матеріальні витрати

501 692,56

72,89

491 012,84

71,34

491 012,84

71,34

 

паливно-мастильні матеріали

38407,06

5,58

31 852,80

4,63

31 852,80

4,63

 

матеріали для ремонту

336,67

0,05

-

-

-

-

 

послуги сторонніх організацій

2395,00

0,35

2395,00

0,35

2395,00

0,35

 

прямі витрати з оплати праці

66 575,31

9,67

64 738,56

9,41

64 738,56

9,41

 

внески на загальнообов’язкове соціальне страхування

13 189,67

1,92

14 242,48

2,07

14 242,48

2,07

 

амортизація основних засобів

377 784,00

54,89

377 784,00

54,89

377 784,00

54,89

2.2

Загальновиробничі нерозподілені витрати

184 865,91

26,86

226 588,36

32,92

226 588,36

32,92

3.

Адміністративні витрати

154 111,53

22,39

154 111,53

22,39

154 111,53

22,39

4.

Рентабельність (12%)

100 880,40

14,66

104 605,53

15,20

-

-

5.

Разом

941 550,40

136,79

976 318,26

141,84

871 712,73

126,65

6.

ПДВ

188 310,08

27,36

195 263,65

28,37

 

 

7.

Всього, з ПДВ

1 129 860,48

164,15

1 171 581,91

170,21

1 046 055,28

151,98

                   

 

 

Згідно наведених розрахунків вартість вивезення контейнера місткістю 1,1 м3 2 рази на місяць становитиме:

  • для юридичних осіб: 2,2 м3 × 170,21 грн. = 374,46 грн. (приймаємо 372,00 грн., в т.ч. ПДВ – 62,00 грн.)
  • для фізичних осіб: 2,2 м3 × 151,98 грн. = 334,36 грн. (приймаємо 330,00 грн., в т.ч. ПДВ – 55,00 грн.)

 

Просимо споживачів послуг підприємства з розумінням віднестися до збільшення тарифів. Дякуємо всім споживачам, хто вчасно сплачує за послуги з вивезення твердих побутових відходів,  та закликаємо кожного з вас не зволікати зі сплатою за  послуги, якими ви уже скористалися.

 

Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань приймаються протягом 7 календарних днів з 14.03.2024 р.- дня опублікування цього повідомлення на офіційному веб-сайті Торчинської громади за адресою: 45612, смт.Торчин, вул. Незалежності, буд.49 та за тел.0990772975.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь