Ефективна співпраця вчителя та асистента вчителя - основа успішного освітнього процесу в інклюзивному класі
Одним із основних завдань сучасної української школи є формування інклюзивного освітнього середовища, головною метою якого є активне включення дітей з особливими освітніми проблемами до навчання в закладах освіти на рівні з іншими категоріями дітей.
Саме тому 04.01.2024 р. відбулося засідання консультаційного пункту гуманітарного відділу Торчинської селищної ради для педагогів інклюзивного навчання (керівник Ілона Маньчук, практичний психолог ОЗЗСО Торчинський ліцей).
Класні керівники, асистенти вчителів та відповідальні особи за організацію інклюзивного навчання в закладах освіти обговорили основні аспекти співпраці вчителя та асистента вчителя при організації та здійсненні освітнього процесу учнів з ООП.
Форма проведення - панорамне заняття «Акваріум», метою якого є моделювання фрагментів уроків у інклюзивних класах з метою надання рекомендацій для створення ефективної співпраці вчителя та асистента вчителя.
Учасники засідання продемонстрували ефективні методи взаємодії на уроці в інклюзивному класі, почерпнули новинки у співпраці учасників освітнього процесу, рефлексували щодо створення ефективних стратегій поведінки у тандемі “вчитель-асистент вчителя”.