Ефективна співпраця вчителя та асистента вчителя - основа успішного освітнього процесу в інклюзивному класі

Дата: 10.01.2024 11:38
Кількість переглядів: 627

Фото без опису

 

      Одним із основних завдань сучасної української школи є формування інклюзивного освітнього середовища, головною метою якого є активне включення дітей з особливими освітніми проблемами до навчання в закладах освіти на рівні з іншими категоріями дітей.

Саме тому 04.01.2024 р. відбулося  засідання консультаційного пункту гуманітарного відділу Торчинської селищної ради для педагогів інклюзивного навчання (керівник Ілона Маньчук, практичний психолог ОЗЗСО Торчинський ліцей).

Класні керівники, асистенти вчителів та відповідальні особи за організацію інклюзивного навчання в закладах освіти обговорили основні аспекти співпраці вчителя та асистента вчителя при організації та здійсненні освітнього процесу учнів з ООП.

Форма проведення - панорамне заняття «Акваріум», метою якого є моделювання фрагментів уроків у інклюзивних класах з метою надання рекомендацій для створення ефективної співпраці вчителя та асистента вчителя.

Учасники засідання продемонстрували ефективні методи взаємодії на уроці в інклюзивному класі, почерпнули новинки у співпраці учасників освітнього процесу, рефлексували щодо створення ефективних стратегій поведінки у тандемі “вчитель-асистент вчителя”.



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь