Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора  Торчинської  публічної бібліотеки Торчинської селищної ради

Дата: 01.07.2021 18:08
Кількість переглядів: 576


 

Торчинська селищна рада оголошує конкурс на зайняття вакантної посади директора Торчинської публічної бібліотеки Торчинської селищної ради

 

 

Найменування і місцезнаходження

Найменування закладу: Торчинська публічна бібліотека

Торчинської селищної ради

Місцезнаходження:  45612, Волинська обл. Луцький р-н., смт Торчин, вул. Незалежності, 56

Найменування посади та

Умови оплати праці

Директор Торчинської публічної бібліотеки Торчинської селищної ради.  Оплата праці здійснюється на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу

Керівником закладу може бути особа, яка є громадянином України, має фахову освіту або іншу вищу освіту рівня магістр/бакалавр,  володіє державною мовою та здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Дата та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість

Початок приймання документів: 01.07.2021.

Кінцевий термін приймання документів: 30.07.2021.

Конкурс проводиться поетапно:

1.1 оприлюднення інформації про проведення конкурсу;

1.2 приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі;

1.3 попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам;

1.4. проведення іспиту та визначення його результатів;

1.5. слухання публічної презентації проектів програм розвитку закладу на один і п’ять років, у яких повинні бути чітко відображені заходи, що вживатимуться претендентом для підвищення ефективності діяльності закладу.

1.6. проведення співбесіди та визначення її результатів;

1.7. прийняття рішення конкурсною комісією про визначення переможця;

1.8. прийняття конкурсною комісією рішення про призначення переможця конкурсу директором Торчинської публічної

бібліотеки Торчинської селищної ради

Прізвище та ім’я, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі

Лукащук Ольга Святославівна,

тел. 0332791044, e-mail:tortchunosvita@gmail.com

 

 

Для участі у конкурсі подають такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних;
  • автобіографію або резюме (за вибором сучасника конкурсу) ;
  • копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • копію документа про вищу фахову освіту;
  • копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної або культурної діяльності ;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • довідку про відсутність судимості;
  • презентацію державною мовою перспективного плану розвитку закладу культури на рік і п’ять років;
  • мотиваційний лист (укладений у довільній формі) ;
  • дві фотокартки розміром 4*6;

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що може становити від 20 до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Конкурс Розпорядження

Проєкт Публічна docx (1)

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь