Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади директора будинку культури с. Воютин
Торчинська селищна рада оголошує конкурс на зайняття вакантної посади директора будинку культури с. Воютин Торчинської селищної ради
Найменування і місцезнаходження |
Найменування закладу: будинок культури с. Воютин Торчинської селищної ради Місце знаходження: вул. Шкільна, 15, с. Воютин, Луцький район, Волинська область, 45645 |
Найменування посади та умови оплати праці |
Директор будинку культури с.Воютин. Оплата праці здійснюється на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери |
Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу |
Керівником закладу може бути особа, яка є громадянином України, має фахову освіту або іншу вищу освіту рівня магістр/бакалавр, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими та моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки. |
Дата та місце початку конкурсного відбору, його складові та тривалість |
Початок приймання документів: 16.06.2021. Кінцевий термін приймання документів: 05.07.2021. Конкурс проводиться поетапно: 1.1 оприлюднення інформації про проведення конкурсу; 1.2 приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі; 1.3 попередній розгляд поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам; 1.4. проведення іспиту та визначення його результатів - 08.07.2021; 1.5. слухання публічної презентації проектів програм розвитку закладу на один і п’ять років, у яких повинні бути чітко відображені заходи, що вживатимуться претендентом для підвищення ефективності діяльності закладу. 1.6. проведення співбесіди та визначення її результатів; 1.7. прийняття рішення конкурсною комісією про визначення переможця; 1.8. прийняття конкурсною комісією рішення про призначення переможця конкурсу директором будинку культури с. Воютин Торчинської селищної ради |
Прізвище та ім’я, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка уповноважена надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі у конкурсі |
Лукащук Ольга Святославівна, тел. 0332791044, e-mail:tortchunosvita@gmail.com |
Для участі у конкурсі подають такі документи:
- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних;
- автобіографію або резюме (за вибором учасника конкурсу) ;
- копія документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- копію документа про вищу фахову освіту;
- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної або культурної діяльності ;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
- довідку про відсутність судимості;
- презентацію державною мовою перспективного плану розвитку закладу культури на рік і п’ять років;
- мотиваційний лист (укладений у довільній формі) ;
- дві фотокартки розміром 4*6;
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.
Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні строк, що може становити від 20 до 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.
Розпорядження Про оголошення конкурсу