Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад Торчинської селищної ради

Дата: 01.04.2021 08:41
Кількість переглядів: 442

 

 

 

Торчинська селищна рада Луцького району Волинської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади адміністратор відділу з організації надання адміністративних послуг Торчинської селищної ради - 1 одиниця.

Заяви для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-копія трудової книжки;

електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздрукована з офіційного веб-сайту, у паперовому вигляді. Е-декларація заповнюється власноруч за допомогою власного електронного цифрового підпису (ЕЦП), який можна отримати безкоштовно в Акредитованому центрі сертифікації ключів;

- копія документа, який посвідчує особу;

- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Кандидати на посади будуть складати іспит на знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу з організації надання адміністративних послуг Торчинської селищної ради.

Вимоги до кандидата на посаду адміністратора відділу з організації надання адміністративних послуг: вища освіта  не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше трьох років.

Крім того, окремі вимоги для посади базові знання з основ роботи на комп’ютерній техніці.

Документи подаються за адресою: Луцький район, смт Торчин, вул.Незалежності, 103, тел.791309. Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається селищною радою.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь