Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад Торчинської селищної ради
Торчинська селищна рада Луцького району Волинської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади адміністратор відділу з організації надання адміністративних послуг Торчинської селищної ради - 1 одиниця.
Заяви для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-копія трудової книжки;
- електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздрукована з офіційного веб-сайту, у паперовому вигляді. Е-декларація заповнюється власноруч за допомогою власного електронного цифрового підпису (ЕЦП), який можна отримати безкоштовно в Акредитованому центрі сертифікації ключів;
- копія документа, який посвідчує особу;
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Кандидати на посади будуть складати іспит на знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу з організації надання адміністративних послуг Торчинської селищної ради.
Вимоги до кандидата на посаду адміністратора відділу з організації надання адміністративних послуг: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше трьох років.
Крім того, окремі вимоги для посади – базові знання з основ роботи на комп’ютерній техніці.
Документи подаються за адресою: Луцький район, смт Торчин, вул.Незалежності, 103, тел.791309. Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається селищною радою.