Національна Поліція ЗАСТЕРІГАЄ! Щоб не стати жертвами шахрайства БУДЬТЕ УВАЖНІ!
Найбільш розповсюдженими є такі види шахрайства:
телефонне шахрайство;
інтернет-шахрайство ;
шахрайство з банківськими картками.
Існують безліч схем, які використовують шахраї: вони часто представляються працівниками банків та вимагають від вас номери та пін-коди карт, погрожуючи тим, що заблокують їх. Або ж розповідають, що подадуть в суд за те, що ви винні банку значну суму коштів.
Ще однією з загальновідомих шахрайських схем, є повідомлення чи дзвінок про виграш якогось товару (побутова техніка, автомобіль, квартира). Людина, в пориві сильних душевних емоцій, готова віддати стільки коштів, скільки вказав їй аферист. В результаті — ні виграшу, ні грошей.
Окрім того, шахраї часто телефонують на телефон, як правило людям похилого віку й видають себе за їх дітей чи онуків. Вони говорять, що стали винуватцями пригоди. І зараз їм потрібні кошти, аби залагодити справу.
Аби не стати жертвою шахраїв, дотримуйтесь наступних порад:
перш за все, не панікуйте та будьте розсудливими, оскільки аферисти починають здійснювати психологічний тиск, щоб отримати бажане;
не переказуйте кошти на банківські картки та мобільні рахунки, не розголошуйте конфіденційну інформацію про свою картку (номер та пін-код);
розповідайте про можливі схеми аферистів своїм рідним, особливо людям похилого віку, аби вберегти їх від небажаних витрат.
Якщо ви все ж стали жертвою шахраїв, отримали підозрілий дзвінок чи повідомлення, то відразу повідомляйте на лінію