30 добрих справ у Торчинській громаді

Дата: 02.12.2021 09:53
Кількість переглядів: 3906

Фото без опису

Минуло більше року, відколи Юрій Кревський вчергове здобув перемогу на місцевих виборах і став очільником Торчинської селищної територіальної громади.

Яким був цей рік?

Що вдалося зробити?

Яких результатів досягнуто?

Від сьогодні розпочинаємо цикл публікацій під назвою «30 добрих справ», яким продемонструємо здобутки й успішні напрацювання Торчинської селищної територіальної громади у 2021 році. Щоденно, до кінця року, ми будемо писати про добрі справи, які вдалося зробити у 2021 році.

№1 Відкриття оновленого сучасного ЦНАПу

У серпні 2021 року відбулося відкриття сучасного Центру надання адміністративних послуг у Торчинській громаді.

ЦНАП розташований у центрі Торчина, будівля пристосована для маломобільних груп населення: облаштовано пандус, санітарну кімнату з урахуванням потреб візочників. Також у приміщенні є ігрова кімната та сповивальний столик для відвідувачів із немовлятами.

У просторому сучасному офісі передбачено повний спектр надання адміністративних послуг. У ЦНАПі проводять виїзний прийом громадян фахівці КП «Волинське обласне бюро технічної інвентаризації», спеціалісти Фонду соціального страхування України у Волинській області, працівники Луцької районної філії Волинського обласного центру зайнятості, Також у ЦНАП можна отримати послуги Держгеокадастру та ГУ Дерпродспоживслужби у Волинській області, архівні послуги, реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.

За словами селищного голови Юрія Кревського на ремонтно-будівельні роботи з облаштування ЦНАПу спрямували близько 200 тисяч гривень. Обладнання для ЦНАПу загальною вартістю близько 400 тисяч гривень надано проєктом «U-LEAD з Європою», який фінансується ЄС та спрямований на посилення спроможності громад. За ці кошти для роботи адміністраторів отримали комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, шафи, тумби, столи, стільці тощо.

У центрі адмінпослуг працює державний реєстратор та 7 адміністраторів, троє з яких – у Торчині, ще четверо – у віддалених селах громади в радіусі 30 кілометрів. Також з ініціативи місцевої влади спеціальне навчання за програмою «U-LEAD з Європою» пройшли шестеро старост територіальної громади.

«Ми плануємо цей офіс розвивати. Дуже популярні послуги станом на сьогодні – оформлення паспортів та надання допомоги із генерування ковід-сертифікатів. Маємо намір запроваджувати нові послуги. Потенціал є, можливості є, будемо розвивати», – зазначає начальник ЦНАП Раїса Королюк.

«ЦНАП у Торчині дає можливість мешканцям отримувати необхідні послуги на місці. Тому нема потреби їхати в районний центр. Це суттєво спрощує життя для мешканців всієї нашої громади. Наша ціль – щоби мешканці всіх приєднаних громад мали можливість у себе на місці максимально зручно отримувати весь спектр послуг від селищної ради», – наголошує Торчинський селищний голова Юрій Кревський.

Станом на 1 листопада адміністратори ЦНАП надали консультації 3341 суб’єкту , які надаються не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою телефону. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, оформлення паспорту громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків).

За 9 місяців 2021 року відділом з організації надання адмінпослуг Торчинської селищної ради та віддаленими робочими місцями у селах Буяни, Веселе, Садів, Білосток, Воютин, Скірче, Хорохорин, Смолигів, Городині надано 9408 адміністративних послуг. Зокрема, 1543 довідки про склад сім’ї, 1538 довідок Ф13, оформлено 604 реєстрації/зняття з реєстрації, 90 паспортних послуг, оформлено і видано 49 посвідчень багатодітних сімей та 9 посвідчень інших пільгових категорій, відбулося 992 реєстрації нерухомого майна.

Нагадуємо графік роботи відділу з організації надання адміністративних послуг Торчинської селищної ради:

понеділок, вівторок, середа, четвер: 08.00 – 17.15 год.,

п’ятниця: 08.00 – 16.00 год.

Без перерви на обід.

Віддалені робочі місця працюють за таким графіком: понеділок, вівторок, середа, четвер: 08.00 – 17.15 год. п’ятниця: 08.00 – 16.00 год., перерва на обід з 13.00 -14.00 год.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь