30 добрих справ у Торчинській громаді

Дата: 02.12.2021 09:53
Кількість переглядів: 3934

Фото без опису

Минуло більше року, відколи Юрій Кревський вчергове здобув перемогу на місцевих виборах і став очільником Торчинської селищної територіальної громади.

Яким був цей рік?

Що вдалося зробити?

Яких результатів досягнуто?

Від сьогодні розпочинаємо цикл публікацій під назвою «30 добрих справ», яким продемонструємо здобутки й успішні напрацювання Торчинської селищної територіальної громади у 2021 році. Щоденно, до кінця року, ми будемо писати про добрі справи, які вдалося зробити у 2021 році.

№1 Відкриття оновленого сучасного ЦНАПу

У серпні 2021 року відбулося відкриття сучасного Центру надання адміністративних послуг у Торчинській громаді.

ЦНАП розташований у центрі Торчина, будівля пристосована для маломобільних груп населення: облаштовано пандус, санітарну кімнату з урахуванням потреб візочників. Також у приміщенні є ігрова кімната та сповивальний столик для відвідувачів із немовлятами.

У просторому сучасному офісі передбачено повний спектр надання адміністративних послуг. У ЦНАПі проводять виїзний прийом громадян фахівці КП «Волинське обласне бюро технічної інвентаризації», спеціалісти Фонду соціального страхування України у Волинській області, працівники Луцької районної філії Волинського обласного центру зайнятості, Також у ЦНАП можна отримати послуги Держгеокадастру та ГУ Дерпродспоживслужби у Волинській області, архівні послуги, реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання.

За словами селищного голови Юрія Кревського на ремонтно-будівельні роботи з облаштування ЦНАПу спрямували близько 200 тисяч гривень. Обладнання для ЦНАПу загальною вартістю близько 400 тисяч гривень надано проєктом «U-LEAD з Європою», який фінансується ЄС та спрямований на посилення спроможності громад. За ці кошти для роботи адміністраторів отримали комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, шафи, тумби, столи, стільці тощо.

У центрі адмінпослуг працює державний реєстратор та 7 адміністраторів, троє з яких – у Торчині, ще четверо – у віддалених селах громади в радіусі 30 кілометрів. Також з ініціативи місцевої влади спеціальне навчання за програмою «U-LEAD з Європою» пройшли шестеро старост територіальної громади.

«Ми плануємо цей офіс розвивати. Дуже популярні послуги станом на сьогодні – оформлення паспортів та надання допомоги із генерування ковід-сертифікатів. Маємо намір запроваджувати нові послуги. Потенціал є, можливості є, будемо розвивати», – зазначає начальник ЦНАП Раїса Королюк.

«ЦНАП у Торчині дає можливість мешканцям отримувати необхідні послуги на місці. Тому нема потреби їхати в районний центр. Це суттєво спрощує життя для мешканців всієї нашої громади. Наша ціль – щоби мешканці всіх приєднаних громад мали можливість у себе на місці максимально зручно отримувати весь спектр послуг від селищної ради», – наголошує Торчинський селищний голова Юрій Кревський.

Станом на 1 листопада адміністратори ЦНАП надали консультації 3341 суб’єкту , які надаються не лише при особистому зверненні громадян, а й за допомогою телефону. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, оформлення паспорту громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків).

За 9 місяців 2021 року відділом з організації надання адмінпослуг Торчинської селищної ради та віддаленими робочими місцями у селах Буяни, Веселе, Садів, Білосток, Воютин, Скірче, Хорохорин, Смолигів, Городині надано 9408 адміністративних послуг. Зокрема, 1543 довідки про склад сім’ї, 1538 довідок Ф13, оформлено 604 реєстрації/зняття з реєстрації, 90 паспортних послуг, оформлено і видано 49 посвідчень багатодітних сімей та 9 посвідчень інших пільгових категорій, відбулося 992 реєстрації нерухомого майна.

Нагадуємо графік роботи відділу з організації надання адміністративних послуг Торчинської селищної ради:

понеділок, вівторок, середа, четвер: 08.00 – 17.15 год.,

п’ятниця: 08.00 – 16.00 год.

Без перерви на обід.

Віддалені робочі місця працюють за таким графіком: понеділок, вівторок, середа, четвер: 08.00 – 17.15 год. п’ятниця: 08.00 – 16.00 год., перерва на обід з 13.00 -14.00 год.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь