Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад Торчинської селищної ради

Дата: 01.04.2021 08:41
Кількість переглядів: 543

 

 

 

Торчинська селищна рада Луцького району Волинської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади адміністратор відділу з організації надання адміністративних послуг Торчинської селищної ради - 1 одиниця.

Заяви для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:

- заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-копія трудової книжки;

електронна декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздрукована з офіційного веб-сайту, у паперовому вигляді. Е-декларація заповнюється власноруч за допомогою власного електронного цифрового підпису (ЕЦП), який можна отримати безкоштовно в Акредитованому центрі сертифікації ключів;

- копія документа, який посвідчує особу;

- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Кандидати на посади будуть складати іспит на знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу з організації надання адміністративних послуг Торчинської селищної ради.

Вимоги до кандидата на посаду адміністратора відділу з організації надання адміністративних послуг: вища освіта  не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше трьох років.

Крім того, окремі вимоги для посади базові знання з основ роботи на комп’ютерній техніці.

Документи подаються за адресою: Луцький район, смт Торчин, вул.Незалежності, 103, тел.791309. Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається селищною радою.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь