Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу фінансів Торчинської селищної ради
Торчинська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
- начальник відділу фінансів Торчинської селищної ради – 1 одиниця.
Заяви для участі у конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Кандидати на посади будуть складати іспит на знання Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу фінансів Торчинської селищної ради.
Вимоги до кандидатів: освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.
Крім того, окремі вимоги для посади – базові знання з основ роботи на комп’ютерній техніці.
Документи подаються за адресою: Волинська область, Луцький район, смт Торчин, вул. Незалежності, 103, тел. (0332) 791 309. Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається селищною радою.