Рішення сесії №45/8 «Про внесення змін до Програми підтримки правоохоронних органів на 2024 рік»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 45 |
Тип документу: | Рішення сесії |
Дата: | 08.10.2024 |
Номер документу: | 45/8 |
Назва документу: | Про внесення змін до Програми підтримки правоохоронних органів на 2024 рік |
Прикріплені файли: |
|
ТОРЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Восьме скликання
РІШЕННЯ
08 жовтня 2024 року селище Торчин № 45/8
Про внесення змін до Програми підтримки правоохоронних органів на 2024 рік
Відповідно до пункту 22 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 4 статті 91 Бюджетного кодексу України. враховуючи рекомендації постійної комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва селищна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Змінити загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, які виділятимуться з коштів бюджету територіальної громади в 2024 році з «4 000 000» на 3 996 000».
2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Селищний голова Юрій КРЕВСЬКИЙ
ПАСПОРТ ЗІ ЗМІНАМИ
Програми підтримки правоохоронних органів на 2024 рік
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Торчинська селищна рада |
2. |
Розробник Програми |
Торчинська селищна ради |
4. |
Співрозробники Програми |
Виконавчий комітет Торчинської селищної ради |
5. |
Відповідальний виконавець Програми |
Торчинська селищна рада Відділ фінансів Торчинської селищної ради |
6. |
Учасники Програми |
Торчинська селищна рада Відділ фінансів Торчинської селищної ради Головне управління Національної поліції в Волинській області ВП № 3 (м.Луцьк) Луцького РУП ГУНП у Волинській області |
7. |
Термін реалізації Програми |
2024 рік |
8. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Бюджет Торчинської селищної територіальної громади |
9. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, з них: -для закупівлі однострою та тренувально-тактичного одягу (штани, сорочки бойові, вітровки, куртки зимові, тощо) для підрозділів поліції особливого призначення. - для завершення робіт з капітального ремонту ізолятора тимчасового тримання №2 ГУНП у Волинській області. - - на придбання автомобіля для поліцейського офіцера громади. - для проведення ремонту для облаштування майданчику для затриманих транспортних засобів в смт Торчин ГУНП у Волинській області
|
3 996 000 грн.
1 000 000 грн.
600 000 грн.
970 000 грн.
900 000 грн.
|
|
-на придбання спеціального обладнання та засобів радіоелектронної боротьби для НПУ ДПОП Об’єднаної штурмової бригади НПУ «Лють» |
100 000 грн. |
|
-на поточний ремонт відділення поліції №3 (м. Луцьк) Луцького РУП ГУНП у Волинській області |
200 000 грн |
|
-на проведення поточних та капітальних ремонтів відділення поліції Луцького РУП ГУНП у Волинській області |
200 000 грн |
|
-на фінансування відшкодування послуг електропостачання на майданчику для затриманого транспорту в селищі Торчин |
26 000 грн |
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Програму підтримки правоохоронних органів на 2024 рік» (далі – Програма) розроблено відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Національну поліцію», «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», указів Президента України від 19.07.2005 № 1119/2005 «Про заходи щодо забезпечення особистої безпеки громадян та протидії злочинності», від 18.02.2002 № 143/2002 «Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян», від 15.12.2006 №1087/2006 «Про заходи щодо зміцнення правопорядку і посилення взаємодії місцевих органів виконавчої влади та правоохоронних органів».
1.2. Завдання Програми встановлені на підставі та з урахуванням вимог статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», яка визначає власні та делеговані повноваження виконавчих органів селищних рад щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян, а також інших законів України.
1.3. Програма за своїм змістом включає наступні напрямки забезпечення правоохоронної діяльності:
- сприяння діяльності органів внутрішніх справ, організацію їх взаємодії з органами місцевого самоврядування, іншими установами та організаціями з питань планування та реалізації спільних заходів щодо забезпечення громадського порядку, законних прав громадян на території громади, здійснення профілактичних заходів з протидії рецидивній злочинності та проведення планової роботи з населенням громади;
- вирішення нагальних проблем матеріально-технічного забезпечення підрозділів поліції, інших виконавців Програми, а також фінансову підтримку.
1.4. Стан правопорядку в громаді однозначно впливає на її соціально-економічний розвиток, тому на органи внутрішніх справ покладені відповідальні завдання – виступати гарантом соціального комфорту громадян через забезпечення їхньої безпеки – як власної, так і безпеки законної ділової активності.
1.5. З метою профілактики злочинності існує необхідність організації на новому рівні дієвої взаємодії, коригування форм і методів спільної роботи правоохоронних органів, органу місцевого самоврядування та громадськості з питань протидії злочинності та профілактики правопорушень з урахуванням вимог та особливостей сучасного часу та пропозицій усіх зацікавлених установ та організацій.
1.6. Потребує максимально ефективного планування та організації діяльності служби територіальних дільничних офіцерів поліції, направлення їх основних зусиль на роботу з населенням відповідно до функціональних обов'язків, звернення їх уваги на розв'язання, усунення та профілактику проблемних конфліктних питань у житловому секторі, виникаючих на побутовому ґрунті.
Тому, 24 січня 2023 року було підписано Меморандум про співпрацю та партнерство між Торчинською селищною радою та Головним управлінням Національної поліції у Волинській області (далі- Меморандум).
Метою Меморандуму є співпраця на засадах партнерства, спрямована на підвищення рівня публічної безпеки і порядку, охорони прав і свобод та протидії злочинності на території Торчинської селищної ради та впровадження пілотного проєкту «Поліцейський офіцер громади».
Згідно проєкту вже розпочала роботу поліцейська станція, в якій працює поліцейський офіцер громади.
1.7. Практика та досвід спільної роботи свідчить про доцільність та ефективність проведення комплексних заходів проблемних у криміногенному стані зон і територій громади за участю сил і засобів Національної й патрульної поліції, що закріплено у заходах Програми.
1.8. У такій складовій частині роботи правоохоронних органів, як робота з населенням, профілактика вуличної злочинності, запобігання скоєнню злочинів необхідно вдосконалювати та укріплювати взаємодію поліції з громадою, ретельно та диференційовано планувати організацію діяльності з метою максимального використання сил.
1.9. Ефективність заходів з профілактики злочинності у значній мірі визначає рівень технічного оснащення служб і підрозділів поліції. Динаміка розвитку злочинності потребує адекватного реагування, своєчасного коригування форм і методів боротьби з нею. Скорочення чисельного складу органів внутрішніх справ може бути частково компенсовано використанням в їх роботі сучасного технічного обладнання, укріпленням у цілому матеріально-технічної бази підрозділів поліції.
1.14. Реалізація поставлених перед правоохоронними органами завдань щодо протидії злочинності можлива лише за умови їх тісного, ділового та ефективного співробітництва з органами місцевого самоврядування, депутатським корпусом селищної ради з питань належної організації та забезпечення заходів з профілактики правопорушень, тому в основу Програми покладено принцип об’єднання зусиль правоохоронних органів, виконавчих органів, депутатського корпусу селищної ради та громадськості для забезпечення в Торчинській селищній раді належного стану охорони громадського порядку та профілактики злочинності.
Розділ 2. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
2.1. Метою цієї Програми є:
- забезпечення реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень та злочинності;
- підтримання дієвої співпраці правоохоронних органів з охорони громадського порядку, використання їх сил і можливостей для запобігання скоєнню злочинів, забезпечення високого рівня їх розкриття, вжиття інших спільних заходів профілактичного впливу на криміногенну ситуацію в громаді із залученням громадськості, засобів масової інформації, підприємств, установ і організацій, інших зацікавлених фізичних та юридичних осіб;
-забезпечення безпеки дорожнього руху та зниження рівня дитячого травматизму.
2.2. Шляхи і способи розв'язання проблем.
2.2.1. Програма є складовою частиною комплексного вирішення проблем у сфері профілактики злочинності й передбачає впровадження наступних дій та заходів:
- координацію зусиль виконавчих органів місцевого самоврядування та правоохоронних органів, інших юридичних та фізичних осіб при плануванні, організації і проведенні спільних заходів з профілактики правопорушень;
- забезпечення своєчасного реагування правоохоронних органів на повідомлення населення про злочини та події, вжиття ефективних заходів щодо їх розслідування та розкриття;
- сприяння органам поліції, іншим виконавцям заходів Програми в вирішенні проблем матеріально-технічного забезпечення їх правоохоронної діяльності;
- вжиття заходів щодо зниження рівня рецидивної злочинності шляхом проведення профілактичної роботи з особами, звільненими з місць позбавлення волі, сприяння їх соціальній адаптації у суспільстві;
- протидію незаконному обігу наркотичних засобів, зброї, виготовленню, відпрацювання місць несанкціонованої торгівлі та пунктів прийому металобрухту;
- запобігання розкраданню комунального майна, участь у наведенні належного громадського порядку;
- запровадження сучасних форм і методів профілактики правопорушень, підвищення рівня правової освіти окремих категорій населення та правового виховання молоді;
- участь у заходах з примушення юридичних та фізичних осіб до виконання правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку.
Розділ 3. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
3.1. Фінансування заходів Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів бюджету Торчинської селищної територіальної громади в межах можливостей його дохідної частини, виходячи з конкретних завдань, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
3.2. Обсяги фінансування Програми можуть змінюватися (коригуватись) в межах наявних фінансових ресурсів.
3.3. Виконавчі органи місцевого самоврядування у межах чинного законодавства України сприяють правоохоронним органам, іншим виконавцям заходів Програми у вирішенні поточних проблем забезпечення їх діяльності, спрямованої на профілактику злочинності.
Розділ 4. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОГРАМИ
4.1. Виконання Програми дасть змогу:
- підвищити рівень взаємодії правоохоронних органів, виконавчих органів місцевого самоврядування, інших установ та організацій, вдосконалити координацію та управління спільними заходами, спрямованими на профілактику правопорушень;
- організовувати і здійснювати спільні заходи, спрямовані на боротьбу зі злочинністю, зниження її рівня, забезпечувати контроль над криміногенною ситуацією в громаді шляхом запобігання криміналізації населення;
- покращити стан профілактичної роботи з населенням шляхом своєчасного та дієвого реагування на скарги, заяви, повідомлення;
- забезпечити роботу, спрямовану на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі з метою запобігання рецидивній злочинності;
- підвищити рівень правової освіти населення.
Розділ 5. ОРГАНІЗАЦІЯ І КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
5.1. Безпосередній контроль за виконанням заходів Програми здійснює