Рішення сесії №37/11 «Про бюджет  селищної територіальної громади  на 2024 рік»

Кількість переглядів: 279
Скликання: 8 скликання
Сесія: 37
Тип документу: Рішення сесії
Дата прийняття: 20.12.2023
Дата оприлюднення: 02.01.2024
Номер документу: 37/11
Назва документу: Про бюджет  селищної територіальної громади  на 2024 рік
Прикріплені файли:
  1. додаток 1 (0.02 МБ)
  2. додаток 2 (0.02 МБ)
  3. додаток 3 (0.01 МБ)
  4. додаток 4 (0.01 МБ)
  5. додаток 5 (0.02 МБ)

ТОРЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЛУЦЬКОГО РАЙОНУ  ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Восьме  скликання

 РІШЕННЯ   

 

20 грудня 2023 року                      смт Торчин                                             № 37/11

 

Про бюджет  селищної територіальної громади

 на 2024 рік

 

0354100000

(код бюджету)

 

Керуючись   Бюджетного кодексом України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні законів України « Про правовий режим воєнного стану «, постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2022 року № 252 « Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану», Торчинська  селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Визначити на 2024 рік:

- доходи бюджету  селищної територіальної громади у сумі 120 605 600 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету  селищної територіальної громади

 115 506 935  гривень, доходи спеціального фонду бюджету селищної  територіальної громади 5 098 665  гривень , згідно з додатком 1 до цього рішення;

- видатки  бюджету селищної  територіальної громади у сумі 120 605 600 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету селищної

 територіальної громади 

115 506 935 гривень, видатки спеціального фонду бюджету територіальної громади 5 098 665  гривень, згідно з додатком 2 до цього рішення;

 

- повернення кредитів до селищного бюджету у сумі 54 000 грн., у тому числі повернення кредитів до спеціального фонду селищного бюджету – 54 000 грн.;

- надання кредитів з селищного бюджету у сумі 54 000 грн., у тому числі надання кредитів із спеціального фонду селищного бюджету ­– 54 000 грн.;

 

оборотний залишок бюджетних коштів бюджету територіальної громади  на 2024 рік у розмірі 200 000 грн., що становить 0,2 відсотка видатків загального фонду бюджету територіальної громади, визначених цим пунктом;

резервний фонд бюджету територіальної громади у розмірі 225 000 гривень що становить 0,2 відсотка видатків загального фонду бюджету територіальної громади, визначених цим пунктом.

2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів бюджету селищної територіальної громади на 2024 рік у розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 2,3 до цього рішення.

3. Затвердити на 2024 рік міжбюджетні трансферти відповідно до додатку 4.

Відповідно до пункту 48 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України установити ,що кошти цільових субвенцій з бюджету  селищної територіальної громади, визначені у розписі бюджету  селищної територіальної громади як видатки споживання , можуть спрямовуватись  іншими  бюджетами – отримувачами субвенцій на видатки розвитку відповідно до цільового призначення субвенцій, визначеного  у додатку 4 до цього рішення.

Відповідно до статті 23 та 108 Бюджетного кодексу України надати право голові Торчинської селищної ради, за погодженням з постійною комісією селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва вносити зміни  до показників  бюджету селищної територіальної громади  відповідно до змін показників міжбюджетних відносин державного та місцевих бюджетів з бюджетом селищної територіальної громади та вимог інших нормативно–правових актів.

4. Затвердити розподіл витрат  бюджету селищної територіальної громади   на реалізацію місцевих програм в сумі 17 595 477  гривень  згідно з додатком 5

до цього рішення.

5. Установити, що у загальному фонді бюджету селищної територіальної громади на 2024 рік:

1) до доходів загального фонду  бюджету селищної територіальної громади   належать доходи, визначені статтями 64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97, 101 Бюджетного кодексу України.(крім субвенцій, визначених статею 691 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України), а також надходження , передбачені статею 23 Закону України « Про Державний Бюджет України на 2023рік»;

2) джерелами формування у частині  фінансування є надходження  визначені пунктом 4 частини 1 статті 15 Бюджетного кодексу України.

6. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету  селищної територіальної громади на 2024рік:

1) у частині доходів є надходження  визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України, а також такі надходження відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік»;

2) у частині фінансування є надходження, визначені пунктом 10 частини першої статті 71 Бюджетного кодексу України та залишки коштів спеціального фонду;

3) у частині кредитування є  повернення коштів наданих з бюджету селищної територіальної громади  для кредитування індивідуальних сільських забудовників і надходження, визначені пунктом 8 частини першої  статті 71 Бюджетного кодексу України.

7. Установити, що у 2024 році кошти, утримані до спеціального фонду бюджету селищної територіальної громади :

Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду спрямовуються на реалізацію заходів , визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України( відповідні залишки коштів спеціального фонду - на витрати, визначені статтею 46 Закону України « Про Державний бюджет України на 2024рік»);

Згідно з пунктом 2 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів  спеціального фонду  спрямовуються на охорону та раціональне використання  природних ресурсів (відповідні залишки коштів спеціального фонду - на витрати, визначені статтею 46 Закону України « Про Державний бюджет України на 2024рік»);

Згідно з  пунктами 4 та 41 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду спрямовуються на реалізацію природоохоронних заходів (відповідні залишки коштів спеціального фонду - на витрати, визначені статтею 46 Закону України « Про Державний бюджет України на 2024рік»);;

Згідно з пунктом 6 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду ,спрямовуються на реалізацію заходів , визначених частиною 4 статті 13 Бюджетного кодексу України;

Згідно з пунктом 8 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду ,спрямовуються на видатки цільового фонду, створеного селищною радою (відповідні залишки коштів спеціального фонду - на витрати, визначені статтею 46 Закону України « Про Державний бюджет України на 2024рік»);

Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду ,спрямовуються на заходи визначені надавачами відповідних субвенцій.

Згідно пунктом 10 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України та відповідні залишки коштів спеціального фонду спрямовуються на надання кредитів з бюджету  селищної територіальної громади індивідуальним сільським, селищним забудовникам (відповідні залишки коштів спеціального фонду - на витрати, визначені статтею 46 Закону України « Про Державний бюджет України на 2024рік»);

Згідно з пунктом 10 частини 1 статті 691 Бюджетного Кодексу України  та відповідні залишки коштів спеціального фонду, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених пунктом 202частини1 статті 91 Бюджетного Кодексу України.

8. Визначити на 2024 рік відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України захищеними видатками бюджету селищної територіальної громади видатки загального фонду на:

- оплату праці працівників бюджетних установ;

- нарахування на оплату праці ;

- придбання медикаментів і перев'язувальних матеріалів;

- забезпечення продуктами харчування;

- оплата комунальних послуг і енергоносіїв;

- соціальне забезпечення;

- трансферти місцевим бюджетам;

-оплата енергосервісу.

Установити ,що норма цього пункту застосовується з урахуванням вимог пункту 22 Прикінцевих та похідних положень Бюджетного Кодексу України.

9. Дозволити начальнику відділу фінансів Торчинської селищної ради у 2024 році здійснювати розміщення в межах поточного бюджетного періоду на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів місцевого бюджету селищної територіальної громади  на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду з зарахуванням відсотків за їх користування  до загального фонду бюджету селищної територіальної громади у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 №6 та шляхом придбання державних цінних паперів у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2018 року № 544.

10. Відповідно до статей 43 та 73 Бюджетного кодексу України надати право селищному голові Торчинської селищної ради  отримувати у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:

- позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету  селищної територіальної громади пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду.

11. Головним розпорядникам коштів бюджету  селищної територіальної громади забезпечити виконання норм Бюджетного кодексу України стосовно:

1) затвердження паспортів бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цим рішенням та оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

2) здійснення управління  бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та проведення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів  у бюджетному процесі;

3) здійснення контролю за своєчасним поверненням у повному обсязі до бюджету територіальної громади коштів, наданих за операціями з кредитування бюджету;

4) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства з урахуванням вимог пункту 22 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного Кодексу України;

5) взяття бюджетних зобов’язань та здійснення витрат бюджету з урахуванням вимог чинного бюджетного законодавства;

6) забезпечення у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі.

12. Відповідно до статті 23 Бюджетного Кодексу України  надати право  селищному голові Торчинської селищної ради :

за погодженням з постійною комісією селищної ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва перерозподіляти видатки загального та спеціального фонду ,визначені головним розпорядникам коштів бюджету   селищної територіальної громади  цим рішенням, без зміни загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника коштів бюджету  селищної територіальної громади,в тому числі у частині перерозподілу:

1) Видатків між бюджетними програмами, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету селищної  територіальної громади;

2) Видатків у межах однієї бюджетної програми, в тому числі між витратами загального фонду та бюджету розвитку спеціального фонду бюджету  селищної територіальної громади, та за економічною класифікацією видатків, з урахуванням обмежень, визначених частиною 11 статті 23 Бюджетного Кодексу України;

3) коштів на реалізацію  місцевих програм , що фінансуються з бюджету  селищної територіальної громади;

4) обєктів , видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку спеціального фонду бюджету  селищної територіальної громади.

Установити , що відповідні зміни до бюджетних призначень, передбачені цим пунктом, можуть передбачати відкриття нових бюджетних програм, не врахованих у бюджеті селищної територіальної громади, та спрямування бюджетних коштів на фінансування нових місцевих програм і об’єктів , видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету.

13. Затвердити розподіл видатків, які здійснюються з 01 січня 2024 року відповідно до статті 89 Бюджетного кодексу України, з бюджету територіальної громади, на забезпечення діяльності бюджетних установ, визначених у додатку 2 цього рішення, відповідно до розмежування видатків між бюджетами, визначеного Бюджетним кодексом України.

14. Установити, що у разі зміни назв структурних підрозділів Торчинської селищної ради, повноваження головних розпорядників коштів бюджету територіальної громади,  визначених цим рішенням, передаються структурним підрозділам, які є правонаступниками.

Відділу фінансів Торчинської селищної ради, управлінню Державної казначейської служби України у м. Луцьку Волинської області, структурним підрозділам Торчинської селищної ради після зміни назв структурних підрозділів забезпечити зміни назв головних розпорядників коштів бюджету територіальної громади у документах , що використовуються у бюджетному процесі.

Установити, що передача бюджетних призначень від головних розпорядників коштів бюджету територіальної громади новоствореним структурним підрозділам Торчинської селищної ради у 2024 році здійснюються відповідно до вимог частини 6 статті 23 Бюджетного Кодексу України.

15. Відділу фінансів Торчинської селищної ради у разі внесення змін до чинних нормативно-правових документів Міністерства фінансів України щодо класифікації доходів,видатків і кредитування місцевих бюджетів забезпечити врахування відповідних змін при складанні і виконанні розпису бюджету територіальної громади на 2024 рік та врахувати зміни у класифікації доходів, видатків і кредитування місцевих бюджетів при подані пропозицій щодо внесення змін до цього рішення.

16. Рішення набирає чинності з 01 січня 2024 року.

17. Додатки 1-5 до цього рішення є його невід'ємною частиною.

18. Дане рішення оприлюднити в десятиденний строк з дня його прийняття відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України.

19. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.

 

 

Селищний голова                                                        Юрій КРЕВСЬКИЙ


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь